Etykiety

piątek, 20 maja 2016

19 maja aneks


No nie wiem jak mogłam zapomnieć!!!?
Chociaż nie...chyba wiem. Ostatnio dochodzę do wniosku że choruję na jakąś rzadką chorobę o podłożu molekularno-neurologicznym której genezą jest nadmierne spożywanie energy drinków w stanie czystym i z czystą. Znaczy jakaś tam odmiana sklerozy...
A zapomniałam wspomnieć o mistrzyni riposty i błyskotliwych złośliwości. I tym razem to nie ja. Dzisiaj za bardzo zlasowana byłam na jakąkolwiek rozumną konwersację. Że przytoczę zaobserwowaną/podsłuchaną rozmowę klientek.
  • Coś taka skrzywiona?
  • Tyłek mnie boli...
  • Jak to tyłek cię boli? Gdzie się tak nasiedziałaś???
  • W domu.
  • TO NIE MOGŁAŚ SIĘ POŁOŻYĆ?????????????????

No przecież to logiczne!!

Nie wiem jak inni ale ja tej pani przyznaję mistrzostwo świata...:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz